سبد خرید

  خیابان امیرکبیر ، بعد از مسجد سراج ، پلاک 437

   ۳۳۱۱۶۳۵۳ ۰۲۱   ۳۴۵۷۰۰۸ ۰۹۱۲

      

  


با توجه به نوسان قیمت بازار لطفا برای گرفتن قیمت تماس بگیرید

     واتساپ    ۳۳۱۱۶۳۵۳ ۰۲۱ ۳۴۵۷۰۰۸ ۰۹۱۲


اسپری براق کننده داشبرد خودرو EcoShine

شرح و مشخصات کالا: 

همان اندازه که تمیزی و سلامت ظاهر بیرونی خودرو در زیبایی و حفظ قیمت آن اهمیت زیادی دارد، سلامت و زیبایی داخل خودرو نیز،هم از نظر حفظ ارزش خودرو و هم از نظر روانی تاثیر مثبتی روی سرنشینان خودرو گذاشته و همواره حایذ اهمیت می باشد.
یکی از راه‌های زیبا سازی داخل خودرو و محافظت از این زیبایی، استفاده از اسپری داشبورد با کیفیت و غیر مخرب بوده که برای این منظور اسپری براق کننده ی طبیعی و محافظ داشبورد اس تی پی مدل فست واکس را به شما معرفی می کنیم. 
این محصول معطر علاوه بر محافظت و افزایش طول عمر داشبورد و قطعات لاستیکی و پلاستیکی، براقیت مطلوبی را برای سطوح ذکر شده به همراه دارد در حالی که بر خلاف اسپری داشبورد های دیگر، از خود لکه و چربی بجای نمی گذارد و کمتر خاک می گیرد. 
از طرفی براقیت حاصل شده کاملا طبیعی بوده و انعکاس نور زیادی در شیشه ی خودرو نخواهد داشت چرا که براقیت غیر طبیعی محصولات دیگر موجب مزاحمت دید راننده خواهد شد و این عدم ایجاد مزاحمت در ساخت و ترکیب این محصول تخصصی داشبورد اکو شاین لحاظ گردیده است.
 

ابعاد محصول: 
7 * 25 سانتی متر
وزن: 
500 گرم
رنگ بدنه: 
مشکی
مناسب برای: 
داشبورد
حجم محتوا: 
500 سی سی
محصول کشور : 
-
اقلام همراه: 
-
نحوه استفاده: 
محلول را قبل از استفاده به خوبی تکان دهید. به صورت یکدست روی داشبورد خودرو اسپری نمایید. سپس با یک دسمال حوله ای نرم، جرم و چربی ها را پاک کنید. برای درخشنگی بیشتر پس از زدودن کثیفی ها، یک بار دیگر روی داشبرد اسپری کرده و با دستمال تمیز روی داشبورد بکشید.
مدل:
6987
عنوان:
اسپری براق کننده داشبرد خودرو EcoShine
بخش صفحه: 
محبوب ترین
1 ریال
وضعیت:
فعال

آدرس : خیابان امیرکبیر ، بعد از مسجد سراج ، پلاک437

تلفن تماس : 02133116353

تلفن همراه : 09123457008