سبد خرید

  خیابان امیرکبیر ، بعد از مسجد سراج ، پلاک 437

   ۳۳۱۱۶۳۵۳ ۰۲۱   ۳۴۵۷۰۰۸ ۰۹۱۲

      

  


با توجه به نوسان قیمت بازار لطفا برای گرفتن قیمت تماس بگیرید

     واتساپ    ۳۳۱۱۶۳۵۳ ۰۲۱ ۳۴۵۷۰۰۸ ۰۹۱۲


اسپری واکس داشبورد و لاستیک STP مدل Fast Wax

شرح و مشخصات کالا: 

همان اندازه که تمیزی و سلامت ظاهر بیرونی خودرو در زیبایی و حفظ قیمت آن اهمیت زیادی دارد، سلامت و زیبایی داخل خودرو نیز،هم از نظر حفظ ارزش خودرو و هم از نظر روانی تاثیر مثبتی روی سرنشینان خودرو گذاشته و همواره حایذ اهمیت می باشد.
یکی از راه‌های زیبا سازی داخل خودرو و محافظت از این زیبایی، استفاده از اسپری داشبورد با کیفیت و غیر مخرب بوده که برای این منظور اسپری براق کننده ی طبیعی و محافظ داشبورد اس تی پی مدل فست واکس را به شما معرفی می کنیم. 
این محصول معطر علاوه بر محافظت و افزایش طول عمر داشبورد و قطعات لاستیکی و پلاستیکی، براقیت مطلوبی را برای سطوح ذکر شده به همراه دارد در حالی که بر خلاف اسپری داشبورد های دیگر، از خود لکه و چربی بجای نمی گذارد و کمتر خاک می گیرد. 
از طرفی براقیت حاصل شده کاملا طبیعی بوده و انعکاس نور زیادی در شیشه ی خودرو نخواهد داشت چرا که براقیت غیر طبیعی محصولات دیگر موجب مزاحمت دید راننده خواهد شد و این عدم ایجاد مزاحمت در ساخت و ترکیب این محصول تخصصی داشبورد اس تی پی لحاظ گردیده است.
 

ابعاد محصول: 
5 * 30 سانتی متر
وزن: 
300 گرم
رنگ بدنه: 
رنگ های متنوع
مناسب برای: 
داشبورد - سپرها - لاستیک
حجم محتوا: 
300 میلی لیتر
محصول کشور : 
-
اقلام همراه: 
-
نحوه استفاده: 
ابتدا گرد و خاک روی سطح مورد نظر را به وسیله یک دستمال خشک، تمیز کنید. سپس مقدار مناسبی از محصول را بر روی سطح پلاستیکی مورد نظر اسپری کنید. نهایتاً سطح مورد نظر را با استفاده از یک دستمال، تمیز و خشک کنید.
مدل:
6986
عنوان:
اسپری واکس داشبورد و لاستیک STP مدل Fast Wax
بخش صفحه: 
جدید ترین
1 ریال
وضعیت:
فعال

آدرس : خیابان امیرکبیر ، بعد از مسجد سراج ، پلاک437

تلفن تماس : 02133116353

تلفن همراه : 09123457008